هراس اپل از فروش بالاي آيفون ارزان قيمت!

انتظار مي‌رود سپتامبر امسال اپل سه مدل آيفون جديد، از جمله يك نوع مقرون به صرفه معرفي نمايد كه ميتواند بازار گوشي‌هاي تلفن همراه را دستخوش دگرگون سازي كند، با اين حالا تازه‌ترين شنيده‌ها حاكي از خوف اپل از پيش گرفتني فروش دسته ارزان تراست . 
به گفته كمپاني سري Baystreet Research كه به تحليل بازار و ارائه مشورت مي‌پردازد، جور ارزان‌تر آيفون‌هاي اين سال نيز زمان با دو گونه ديگر روانه بازار نخواهد شد، چراكه ممكن ميباشد به فروش مدل‌هاي گران‌تر لطمه بزند . ظاهراً اپل نگران است عرضه هم برهه زماني سه نوع گوناگون سبب تأثير منفي بر فروش iPhone X و iPhone X Plus شود و خريداران سراغ مدل ارزان‌تر بروند، به همين استدلال گفته مي شود اپل تصميم گرفته مي‌باشد گونه ارزان‌تر را با يك ماه مسافت روانه بازار كند . 
به اعتقاد و باور آناليز گرهاي اين شركت، پرده‌برداري يكسري مرحله‌اي اپل از آيفون‌هاي تازه در ماه سپتامبر و اكتبر بر روي مدل‌هاي گران قيمت‌تر مجهز به نمايشگر OLED متمركز خواهد بود و به اين شركت امكان متمايز ساختن هرچه بهتر گوشي‌هاي مجهز به نمايشگر OLED و LCD را مي دهد . 
علي رغم اينكه در ظواهر اين استراتژي سنجيده به حيث مي‌رسد، اما مي تواند براي اپل يك شمشير دو لبه باشد . در حالي كه تأخير در عرضه مدل ارزان‌تر مي‌تواند به فروش مدل‌هاي گران‌تر كمك كند، هم دوران ممكن مي باشد خريداران را به توقع كشيدن براي عرضه جور ارزان‌تر ترغيب كند . در اين چهره ممكن مي‌باشد نسل نو آيفون‌هاي اپل سريعاً با استقبال خريداران مواجه نشود و تا عرضه دسته ارزان‌تر، خبري از حمله هميشگي خريداران نباشد . 
طبق آنچه كه تا كنون مي دانيم، هر سه آيفون تازه همين سال از پباده سازي شبيه iPhone X بهره ميبرند كه به جاي دكمه هوم و حسگر اثر انگشت، دارنده ناچ و فناوري تشخيص صورت Face ID مي باشد . با اين هم اكنون در نوع ارزان‌تر به جاي OLED از نمايشگر LCD به كار گيري خواهد شود . همچنين دسته ارزان‌تر فاقد دوربين دوگانه و فناوري 3D Touch خواهد بود . توقع ميرود اين گونه نو با قيمت 699 دلار عرضه شود . 

خريد اپل واچ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.