اخبار تكنولوژيسرمايه گذاري قابل توجه اپل در فناوري MicroLED براي بروزرساني اپل واچ

اپل به آرامي شركت LuxVue كه در سال ۲۰۱۴ بر روي فناوري صفحه سناريو MicroLED فعاليت مي كرد را به دست آورد . گزارشي از بلومبرگ نشان مي دهد كه توسعه و گسترش كماكان ادامه پيدا كرده و اپل سرمايه گذاري قابل توجهي را در اين فناوري جديد، با چشم انداز استفاده در دستگاه هايي زيرا آيفون و اپل واچ انجام داده هست . 

خريد آي پد
همچون OLED (كه در اپل واچ و آيفون X به كارگيري گرديده است)، فناوري MicroLED هم نيازي به نور پس مورد منقطع ندارد، براين اساس قادر است با با مصرف تحت تر انرژي، كنتراست بهتري را ارائه دهد . در اين فناوري هر پيكسل از سه زيرپيكسل تشكيل شده مي باشد . 
سامسونگ نيز در نظر دارد تا تلويزيون خويش كه بر شالوده فناوري ميكرو ال اي دي ساخته گرديده است را در ماه آگوست عرضه كند . بر پايه شايعاتي، اپل يك نسخه نخستين اپل واچ با فناوري MicroLED را در سال ۲۰۱۷ توليد كرده و اين گجت به عنوان هدف اساسي فناوري MicroLED در نظر گرفته شده هست . همينطور مهندسان اپل در يك پروژه تعالي پايين تيتر “T159” كه در يك كارخانه بزرگ در شهر سانتا كلاراي ايالت كاليفرنيا رخ گرفته است، در حال عمل بر روي پروژه اي در جهت جايگزيني نمايشگرهاي سامسونگ و ال جي بوده‌اند . 
همانند پردازنده هاي مخصوص استعمال شده در محصول ها اپل، اين كمپاني در حيث دارد تا نمايشگرهاي محصولاتش را نيز خويش ساخت نمايد . 
اپل با فناوري MicroLED خويش ميتواند سطحي گوناگون از كيفيت و بضاعت و توان مصرفي كه متمايز از محصولات ديگر شركت ها مي باشد را به نمايش بگذارد . 

بهترین برند تلویزیون را تعیین کردن می‌تواند وابسته به نیازها و اولویت‌های هر فرد باشد. با این حال، برخی از برندها به عنوان رهبران در عرصه تکنولوژی تلویزیون شناخته می‌شوند. یکی از این برندها، سامسونگ است. با سابقه‌ای درخشان در تولید تلویزیون‌های با کیفیت و نوآورانه، سامسونگ به عنوان یکی از بهترین برندهای تلویزیون در این حوزه شناخته می‌شود. تلویزیون‌های سامسونگ با ویژگی‌هایی همچون کیفیت تصویر بی‌نظیر، فناوری‌های روز دنیا مانند QLED و OLED، امکانات هوشمندی و طراحی زیبا، توانسته است بازار تلویزیون را متحول کند.

 

همچنین، برند دیگری که در صنعت تلویزیون به عنوان یکی از بهترین‌ها شناخته می‌شود، سونی است. تلویزیون‌های سونی نیز با تکنولوژی‌های پیشرفته، کیفیت تصویر فوق‌العاده و امکانات هوشمندی منحصر به فرد، مورد توجه قرار می‌گیرند. همچنین، سونی بر روی طراحی زیبا و استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت تلویزیون‌های خود تاکید دارد که این موضوع باعث شده است که این برند جزو محبوب‌ترین‌ها در بازار تلویزیون باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.