عواملي كه اپل را نسبت به ساير برندها برتر مي‌كنند

در ادامه به بررسي عواملي مي‌پردازيم كه به موجب آنان كمپاني اپل نسبت به ساير كمپاني‌هاي توليد كننده گوشي متمايز ميگردد . اين دست اندركاران از پاراگراف اصلي‌ترين عواملي مي‌باشند كه باعث به برتري اپل نسبت به بقيه برندهاي توليد كننده گوشي مي گردند . اين عوامل در نهايت سبب مي گردند تا اپل بتواند آيفون‌هاي خود را با قيمت‌‌هاي گران‌تري روانه بازار كند . 
خريد آي پد

سرويس ها پس از فروش و ارزش قائل شدن براي مشتري يك عدد از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي توليدات برند اپل مربوط به خدمات پس از فروش عالي آنها مي باشد . اپل همواره از مشتريان خويش حمايت مستقيم به كار مي‌آورد و مثال بارز شعار “هميشه حق با مشتري است!” محسوب مي گردد . دقت اپل به مشكل‌ها كاربران و رسيدگي به آنها از جمله دلايل حساس به شمار ميرود كه كاربران را اكثر و عمده نسبت به به كارگيري از توليدها اين برند ترغيب مي‌كند . تجربه نشان داده كه افراد از پيگيري مشكلات خويش به وسيله برندهاي ساخت كننده فرآورده به صورت چشمگيري خرسند مي شوند . اپل در اين در ميان نقش فراوان عالي در اين قضيه ايفا كرده مي باشد . بارها و بارها شاهد اين مورد بوديم كه اپل سازه به عوارض خاصي از مشتريان خود حمايت‌هايي به عمل آورده كه احتمال دارد از حيث قانوني نيازي به انجام آن‌ها وجود نداشته باشد . 

خريد اپل واچ
۳ به تيتر مثال يكسري وقت پيش آيفون شخصي در قوانيني كه به شارژر متصل بود دچار آتش سوزي شد . پس از بررسي‌هاي انجام گرديده معين گرديد كه شارژري كه براي شارژ آيفون از سوي فرد مورد استفاده قرار مي‌گرفت از استانداردهاي قضيه نياز بهره‌مند كمبود . بدين ترتيب اين زمينه سبب مي‌شد تا اپل بتواند به سادگي از لحاظ رسمي از كنار اتفاق رخ داده شده عبور نمايد . البته اپل در قبال اين موضوع عكس‌العملي جالبي را از خود نشان اعطا كرد و يك آيفون نو را نثار فرد حادثه چشم كرد و تيتر داشت كه از اين پس از شارژرهاي غيراستاندارد استعمال نكند . موضوعات اين چنيني بارها و بارها از سوي كمپاني اپل مشاهده شده‌اند و اين برند آمريكايي نشان داده كه به رضايت مشتريانش اهميت فوق‌العاده‌اي مي دهد . 
اما بايستي در لحاظ داشته باشيم كه متاسفانه حمايت‌هاي بي واسطه اپل و سرويس ها پس از فروش آن در ميهن ما ارائه نمي‌شود . به اين ترتيب يوزرها اهل ايران كه نسبت به خريد آيفون‌هاي اپل اقدام مي كنند از اين مزيت بي‌بهره هستند . اما در هر صورت نمي‌تواند راه تحسين‌برانگيز اپل در اين زمينه را ناديده گرفت . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.