تكنولوژي سنجش سه بعدي Vivo، ده برابر دقيق تر از Face ID اپل است!

با اين كه براي بسياري از ما Vivo مارك شناخته گرديده نيست، اما پيشرفت‌هاي اين كمپاني فراوان چشم‌گير بوده مي‌باشد و آن ها در اقدامي جديد از تكنولوژي سنجش سه‌بعدي خويش با دقتي روستا برابر تكنولوژي Face ID اپل رو نمايي كردند . 
حدوداً ۱۰ روز پيش بود كه شركت Vivo از گوشي Oppo Find X با نمايشگر تمام صفحه خارق‌العاده و دوربين‌هاي كشويي پرده‌برداري كرد . با اين اكنون آن ها در روز پيشين از تكنولوژي جديد اسكن فيس خويش پرده‌برداري كردند كه دست‌كم روي كاغذ داراي دقتي ۱۰ برابر قابليت اسكن رخ اپل يا همان Face ID مي باشد . 
اين تكنولوژي نسخه برداري سه‌بعدي فيس مي تواند تا ۳۰۰۰۰۰ هزار نقطه مادون قرمز رنگ را روي هدف قضيه لحاظ بتاباند و اين در حالي است كه تكنولوژي فعلي اپل صرفا كاركشته به تاباندن ۳۰۰۰۰ هزار نقطه به فيس هم‌زمان مي‌باشد . دوربين‌ها و سيستم‌هايي كه با به كار گيري از تابش شعاع نوروروشنايي قادر است عمق و مسافت را تشخيص به دهند را در اصطلاح TOF (time-of-flight) مي‌گويند و مكانيزم كاري آنها به اين نوع مي‌باشد كه مقطع بازه رفت و رجوع و برگشت فروغ و روشنايي تابيده شده را ميزان گرفته و اين نوع عمق و فاصله را تشخيص مي دهند . نكته بسيار هيجان‌انگيز سيستم تازه ويو در اين مي‌باشد كه اين سيستم قوي مي‌باشد به راحتي تا فاصله‌ي ۳ متري را اسكن كرده و اين جور نقشه‌‌اي از محفظه روبروي خود را با رعايت عمق تصوير ترسيم كند . 
به عبارتي دسته كه ويو اشاره كرده است، اين تكنولوژي به راحتي مي‌تواند در زمينه‌هاي مختلفي به فعاليت گرفته شود كه از جمله آن ها مي‌توانيم به تشخيص حالات و حركات فيس و همچنين عكس‌برداري سه‌بعدي و واقعيت افزوده (AR) اشاره كنيم . به عنوان نمونه اين گونه در لحاظ بگيريد كه در آينده‌‌اي نزديك براي انتقال مدل سه‌بعدي صورت خويش به درون فضاي مجازي كافي ميباشد كه در يكسري زاويه گوناگون و در مقابل سنسور تعبيه گرديده در تلفن همراه خود قرار بگيريد و پس از آن مي توانيد به جاي به كارگيري از انيموجي‌ها و يا مموجي‌هاي فعلي، از چهره‌ي حقيقي خويش در مكالمات فضاي مجازي خويش به كارگيري كنيد . خريد اپل واچ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.