گلكسي نوت 9 احتمالا با نسخه‌ي پايه 128 گيگابايتي عرضه خواهد شد

سامسونگ به زودي از گلكسي نوت ۹ پرده برداري خواهد كرد . گفته ميگردد كه اين پرچمدار، برخلاف بقيه پرچمداران اين شركت، فاقد نسخه‌ي ۶۴ گيگابايتي خواهد بود . يك منشاء باخبر كه به تامين‌كنندگان چيني سامسونگ نيز نزديك است، تاييد كرده است كه نسخه‌ي پايه‌ي اين فبلت، مجهز به ۱۲۸ گيگابايت حافظه‌ي داخلي خواهد بود . 

خريد اپل واچ
اين اطلاعات جديد، با بخش اعظمي از دانسته‌هاي پيشين ما در موضوع Galaxy note 9 در تضادومغايرت ميباشد . پيش‌تر فاش شده بود كه Samsung قصد دارااست گلكسي نوت ۹ را در چهار دسته به ترتيب با با حافظه‌‌ي داخلي و حافظه‌ي رم ۶/۶۴، ۶/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۸/۵۱۲ گيگابايت به بازار عرضه كند؛ ولي گزارش اخير منجر ميگردد كه يكي از اين نسخه‌ها يعني ۶/۶۴ را از فهرست مشخصات احتمالي گلكسي نوت 9 خط بزنيم . ولي هنوز نمي‌توان با قطعيت مشخص كرد كه آيا سامسونگ براي مدام حافظه‌ي ۶۴ گيگابايتي را از پرچمداران خود حذف كرده است يا اين كه پس از اين هم ميتوانيم در انتظار ارائه‌ي پرچمداري با ۶۴ گيگابايت حافظه‌ي داخلي باشيم . 
Galaxy Note 9 - گلكسي نوت ۹ غول كره‌اي، از سال ۲۰۱۶ و با ارائه‌ي فبلت ناكام گلكسي نوت ۷، رويه‌ي ارائه‌ي نسخه‌ي پايه‌ي ۶۴ گيگابايتي از پرچمداران خويش را در پيش گرفت . در دو سال اخير و طي ۴ دسته ارائه‌ي پرچمداران سامسونگ (گلكسي نوت ۷، گلكسي اس ۸، گلكسي نوت ۸ و گلكسي اس ۹) به بازار، در حالي كه بقيه نسخه‌ها به حافظه‌هايي با گنجايش بيشتر مجهز شدند، حافظه‌ي داخلي نسخه‌ي شالوده كماكان روي ۶۴ گيگابايت ماند . در‌صورتي‌كه سامسونگ واقعا تصميم به افزايش حافظه‌ي داخلي نسخه‌ي پايه‌ي پرچمدار خود گرفته باشد، سال جاري در كشورهاي غير آسيايي، شاهد عرضه‌ي دو نسخه‌ي ۱۲۸ و ۲۵۶ گيگابايتي از گلكسي نوت ۹ خوا‌هيم بود؛ چرا كه تا به امروز در بيرون از آسيا، پرچمداران و محصول ها رده‌بالاي سامسونگ همواره در دو نسخه ارائه شده‌اند . انتظار نمي‌رود كه نسخه‌ي ۵۱۲ گيگابايتي در بيرون از كره‌ي جنوبي و چين به صورت رسمي عرضه شود . 

خريد اي پد
مقاله‌هاي مرتبط: با تمام قابليت‌هاي مداد S Pen در گلكسي نوت 9 سامسونگ آشنا شويد گلكسي نوت 9 با خاطر ۵۱۲ گيگابايتي ۱۲۵۰ يورو خواهد بود انتظار ميرود سامسونگ در مراسم Unpacked كه در مورخ ۱۸ مرداد (۹ آگوست) در شهر نيويورك برگزار مي‌شود، از گلكسي نوت ۹ پرده‌برداري كند و اين پرچمدار تا ۲ هفته پس از رونمايي، به ويترين فروشگاه‌هاي سراسر دنيا راه و روش يابد . گلكسي نوت ۹، اشتراك‌هاي متعددي با گلكسي اس ۹ پلاس خواهد داشت؛ البته نسبت به اس ۹ پلاس نمايشگر آن بزرگتر، دوربين دوگانه‌ي آن قدرتمندتر و بيكسبي آن بهبوديافته‌تر خواهد بود . وسيع ترين مزيت گلكسي نوت ۹ نسبت به پاياني پرچمدار خصوصي اس سامسونگ، خودكار آن است كه گفته ميگردد به لطف تجهيز به بلوتوث، قابليت‌هاي بخش اعظمي داراست و قابليت و امكان به كارگيري به تيتر كنترل از روش به دور را به كاربر مي‌دهد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.