حالت Dark Mode

خريد گيفت كارت

حالت Dark Mode

بالاخره پس از مدت‌ها اپل حالت dark mode را به سيستم‌عامل macOS آورد . اين موقعيت محيط داخل سيستم‌عامل از پاراگراف taskbar و نوار رنگي دور و اطراف برنامه‌ها را به رنگ خاكستري تيره در مي‌آورد . اين شرايط تغييري در عملكرد سيستم‌عامل ايجاد نكرده و صرفا محيط آن را زيبا‌تر و مطلوب كار در محيط بدون نور مي‌نمايد . خريد اپل واچ

تغيير طراحي محيط Mac App Store مغازه اپليكيشن مك در نسخه‌ي تازه دستخوش تغييراتي در پباده سازي محيط خود گشته‌است كه از مدت‌ها قبل‌تر بايستي انجام مي‌پذيرفت . تغييرات جديد تا حد زيادي الهام گرفته از ظاهر دكان iOS هست كه سال پيش بازطراحي شويد . در پباده سازي جديد بيلبوردهاي بزرگي اپليكيشن‌هاي جديداً معرفي‌شده و كلكسيون‌ها و همچنين برخي مقاله ها و بررسي‌هاي متن گرديده توسط اپل در رابطه برنامه‌هاي گوناگون را به نمايش در مي آورند . 
mojave-2 .jpg - 49 .33 kB اپل اميدوار مي‌باشد كه با تغييرات اشاره‌شده ، اين دكان رو به بيماري آلزايمر را بار ديگر احيا كند و براي اين‌كار تنها به تغيير پباده سازي بسنده نكرده مي‌باشد . در همين راستا نيز دو سهيم بلندمرتبه Microsoft و Adobe برنامه‌هاي Office 365 و Lightroom CC را از شيوه اين پلتفرم منتشر خواهند كرد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.